♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Wednesday, July 14, 2010

~gambo lama-lama

tadik dok tengok balik album2 lama aku...teringat masa jumpe pak andak kat kendu)ri mah paklong sabtu lepas...kiteorg cite pasal keturunan punya trade mark...ekekeke..famly aku ade trade mark...iaitu rambot dan idung...kalu baby baru lahir sume nie la yang pakcik2 aku dok sebok tunggu nak ikot keturunan dorg ke tak...sabo jelaa..ade ke patot...hihi...

carik punya carik aku jumpe banyak giler gamba lama2 yang kalu aku scan akan memalukan banyak pihak terlibat nati...kekdahnye...tak saba nak mtk tolong kat en.papa utk scan sume gamba2 yang aku dah pepilih tu...

nati aku tepek ye kalu aku rajin bebeno...(saya memang rajin---sila puji diri sendirik) kesian saya..waduh-waduh..waduh....

masa kecik2 dulu aku nie dalam kategori comel gak la..ekekkeke...puji diri sendirik lagi...hahahhaha

tgu je la gamba yang bakal saya tepek tu nati...wahahhaa...sure lawak giler!!!

:P

~ryNn

1 comment:

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background