♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Thursday, July 29, 2010

~Stok Terharu gila Babaeng KEbabOOOOOO

WEIT..

Cuba tengok clip Video nie...sodeh den!!


tadik time en.papa amek aku dari kursus, leh plak dia nyanyikkan lagu yang begitu menyentuh jiwa raga aku yang betol2 kene la dengan idop aku...

en.papa kata dia tujukan kat aku..
wahhh...
mane penah en.papa bersikap dan bersifat sebegituuuuuuwwww....
memula aku cam wat booodooo je lagi... :P

kunun2 cam dia nak wat lawak yang slalu kalu dia wat lawak pon cam tak lawak tu...ekekkekee...

dia tak romantik...

kadang kala je..
kalu ada suprise romantik la jap...pastu dia akan kembali kepada sifat asalnya...

cool je...

ade perasaan ke tak aku tatau...tapi aku tau jauh dalam sudut ati dia dia sayang anak2 dan isteri dia...
hikhikhikkk...

gile mendayu lagu dari wali band tu...
tajuknye baik-baik sayang....
hehehee...
tah pape laa..aku pon terharu sambil nangis leleh2 dan pepukul manje jap dalam kete tadik...bukan ape...
sume ayat2 dalam perkataan dalam lagu tu memang betol2 ape yang en.papa slalu lakukan kat aku...stok yang touching leleh beb bila dia nanyik....
mak aiii...mano ponah laki den nanyik an lelagu kek den...uhuhhhhhhh...
saya touching ala-a la bapok gituwwww!!!

nie aku youtubekan lagunye..peh...
kalu u-u-n-u nak tau memang! memang! memang! en.papa sanggup lakukan ape je untuk aku dan anak2 sampai diri dia sendiri dia tak kesah...
huh...
tapi bila dia tujukan lagu nie kat aku, stok aku rasa...betuah nye aku kawen ngan dia...
cukup memahami perangai aku yang manja2 ngade2 telebih manje nie...
sume aku nak...dah biasa dengan keadaan dengan mak apak apeyang ape yang aku nak mesti wajib dapat, sama la jugak aku buat kat en.papa...hrmmm...

kalau en.papa baca nie aku nak cakap time kasih giler-giler kebabooo sebab papa sangat memahami mama yang kadang kala meroyan bila time bulan mengambang....
sayang papa!!!

MOTIP = takde motip, saje nak share rasa!!!
(boley??)

~ryNn

No comments:

Post a Comment

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background