♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Saturday, August 14, 2010

~ adik dah start makan




Tengok....tengok la rhope adik yang asik menggedix je nie tau...hadoi...mamat nie sangat2 manja yang teramat..kalu tak nampak muke aku takpe..tapi kalu dia dah nampak montot aku nie belakang kalu dia akan menrengek2 menggedix manja panggey aku...eh...adik dah bleh sebut patah2 kata skit2... contoh cam mamamamammama...ammaa yengga porengge... papapapappapap... papa poooodah...hahahaa...aku selalu cobit pipi dia..kalu aku tengah sibuk masak kat dapor kalu dia nampak memekik mekik la dia memanggey aku nie...hadoi la si kecil yang sangat manja oiii...betol la org ckap anak yang minum susu ibu akan lebih manja dengan kita..pastu nati kalu aku da dokong mula la dia memuncungkan mulut dia seolah2 cam nak mengadu sesuatu sambil mulut membebel2...


adik dah stat makan...10 hb aritu genap 7 bulan dia...adoi tapi lom bleh merangkak lagi..risaunye!!! anak2 korg camne ek? hihiii

adik-adik...mama bahagia sangat sekarang dengan abang..adik..heh...tak dapat bayangkan cam org lain yang dah kawen lama tapi still takde anak...heh...bersyukur lakan..ada anak bujang yang comey dan ensem..hahaha...

MOTIP = Nak baby Gurl Plak lah pasnie..hahahaa!!

ryNn

1 comment:

  1. comel! bulat cm mama dye..kui3 sbb tue org kate..tgk mama la..hehehe

    ReplyDelete

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background