♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Thursday, January 13, 2011

~Apa Sudah Jadik!!

Ehem...

Apa sudah jadik dengan blog ensem aku nie.. aduh... melarat-larat sikap malas aku ni sekarang.. ehem.. maklom la da ada gajet baru.. malas plak rasanya nak update blog nie..

uih..banyak na cite yang aku nak taip nie.. ada peminat dah mula tanya bila nak update blog aku nie.. jawapan aku.." alamakkk.. saya bizi la sekarang nie.." bukan ape..sejak aku di campak keluar dari bilik boss2 beso ni aku cam segan sikit nak menaip di luar nie.. kot-kot la bos angkat aku nampak kang.. banyak lak tanya nya.. kang tak pasal2 dia follow lak blog aku nie.. kantoi sudah la aku disitu.. aritu pon dia nampak aku baca blog org dia dah tanya.. "azrin awak ada blog ker?" dan-dan aku cakap mana ada boss.. saya mana ada masa nak tulis2 nie.. ekekekee..padahal ada je blog aku nie..kikiii..sesiapa yang tau tu jangan bocokan rahsia saya ye.. ehem!!!

sejak dua menjak aku menyepi nie cam-cam hal yang jadik gamaknye..

eh..kejap aku..kejap saya... belasah je la labuuu...

seminggu yang lepas adalah hari yang paling bemakne sekali...

1st - adik ku yang gumuk tu dapat masuk UiTM.. hmmm..lega sangat sebab dah lepas satu tgjawab aku memberi pendidikan pada dia..harap dia leh manage idop kat kampus la pasnie..

2nd - Adik Zarfan (kudik) dah 1 year old... huhuuu...kejap tol masa itu berlalu...hehehehee...
tapi aku tak dan nak prepare pape utk celebrate bufday dia..cian dia.. tak cam abang dia dulu siap panggey MCd datang umah.. dia pon kecik gi kan.. nanti la wat kenduri lah..tapi kekangan nye banyak naa..adeh laa...kalu tak pon wat esok je.. beli kek yang cecomey tu.. udah.. asalkan ada kenangan tu kan.. hiksss...(nanti mama pk kan ye SAYANG)

happy buffday adik zarfan!!!

hmmm... semalam gi sign SMP dengan Lawyer umah..dah lama kami mengidam..baru la termakbol hasrat tu... hihiii..tapi aku cam tak bape feel je nak masuk umah baru..ekekee..takot pon ada gak.. en. papa marah je kat aku sebab cam tade mood.. dia je yang bermood-mood.. hihiii... tengok la nanti.. bila dah nak raya nati la aku masuk umah tu..ekekee...masa belom dapat beriya-iya nak..dah dapat wat bodohhhh je..kata en.papa memarahi aku...kikikikkkii... dia suh aku carik interior designer utk umah tu.. mak malas laa.. mak tade masa la nak carik... hmmm..kalu sape2 ada info pasal interior leh la bg info kat aku skit..mmmm...

nengok umah beso na aku cuak lak..camne la bibik nak kemas nie.. aku pk kalu dah pindah nanti kene upah gak kak timah n the geng datang cuci.. cian lak bibik aku nak wat sume..dia da jaga anak2 pon da kira okkkk!!!

eh... malas tol nak menaip.. kikikii...chow~~~

No comments:

Post a Comment

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background