♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Thursday, January 27, 2011

~seminggu setelah pemergian nenda

hmm.. kejap je rasa dah seminggu wan pergi meninggal kan aku.. tiap2 hari aku dok ulang ayat yang sama kat en.papa. macam rasa wan ada je kan.. takde plak rasa cam wan dah pegi jauhhhh tinggalkan aku ni.. sungguh.. wan sentiasa ada je aku rasa.. agaknya sebab wan dah terlalu lama senyap dan tidak banyak bergaul lagi kot...aduh.. hati aku nie asik runsing dok pikirkan ape akan aku buat bila balik kampung nanti...sedih..dulu aku dok tengok wan..sekarang nie tengok pakcik je laa.. hmm...

hai laa.. kejap je masa berlalu.. kalau aku jadik cam kecik2 dulu kan best.. mak ada.. wan ada.. atok ada..sume ada... aku takyah la pk masalah dan macam2 lagi.. hihiii.. nak buat camne..putaran waktu.. satu peringkat nanti aku plak akan rasa jadik tua dan ninggal..adoiiii!!!

tutup cerita sedih la rynn...sampai demam-demam dok sedih..agak2 laa.. hihiii...dah dah.. sume org mesti sedih kalu kehilangan kan.. mak pesan kena pandai kawal emosi dan diri..jgn ikotkan perasaan..

hmm...
nak cite ape? opis?? agak boring.. tah.. macam tak best.. tade teman nak bersosial katanye..hihii..tak habis2 aku mengajak en.papa dating..pakseeee je dia datang makan dengan aku.. hahhahaa.. dah la mknan kafe tak sedap.. uhuuu... boring la di opis.. sejak duduk luar nie asik mengantuk.. hahhaaa..mau tersengguk2 aku dibuatnya kat lua tu.. hahahhaa... abis sangat pon ngantuk aku mula la kacau org2 sekeliling.. takot plak org tak senang dengan kacauan aku tu.. so..dok dendiam je la kan.. hahhaaa.. buat bodoh je.. org nak cakap..cakap la dengan aku..org belagak..aku lagiiiiii belagak... hahhaa... sonang yo ngan den... ade aku kesah? aku tak mintak makan atau duit dengan sesape ponnnn... hahhahaaa

bos baru cik hasleenda pon ok.. baik jugak..tapi sayangnya dia tak lama kot.. nk smbg belajo lagi.. hahhaa... adoi.. bila pk sal keje je mula la rasa tak best.. hahahaa.. nak mintak surat tuka malas nak buat..kalu aku buat bermakna aku plak kalah dengan perasaan aku senrik.. huhh.. tak best.. aku harap dapat jumpe la geng cepat skit yang boleh same pale dan yang sewaktu dengannyeee.. hihiiiiiii.. aku kan muda remaja dan ceria orgnya.. ahakssss!

adoi laa.. dok je la.. sape ajak gi makan aku makan.. sape tak ajak aku dok dendiam..ni la org tade ketekan.. hahahhaa...

nasib badan.. hihiiiiiiiiiiiiiiiieeeee!!! nak bawak keteeee... stresss nak makan tak dapat!!!!!

No comments:

Post a Comment

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background