♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Wednesday, April 28, 2010

~Saya Budak Baru Belajar~




Orang ada blog aku pon nak beblog gak..hihii... kat sini kene buat2 byk keje..kalu tak ada je la yang akan mengambil kesempatan...hihiii..upsss~~ saje je wat gosip...




nak cite ape kat blog nie tah... hrmmm.... aku suka sangat skrg nie nak bercerita pasal anak2...


dah ada 2 anak tapi aku kire cam nekad a nak jadik mumy yang spoting n cantik.. hihiii... aku tak suke la kalu jadik mumy yang kolot2... kalu boleh nak buat anak-anak aku jadik anak mak... hihiii...




sayang dorg sangat2!



3 comments:

  1. Salam Rynn..

    Wah dah jadi blogger skang ek...selamat berblog..moga rajin menaip..hehehe~

    -SHUKRI aka Ber-

    ReplyDelete
  2. said...

    hihihii..
    saya budak baru belajor..tolong tunjuk ajarkan saya yer...camne nak add nuffnang tu? dapat wit eh kalu nuffnang tu?

    ReplyDelete
  3. dapat le wit..hehehe, masuk website nufnang..dan selongkar kat situ..;-)

    ReplyDelete

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background