♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Wednesday, May 12, 2010

Bila Anak-anak Mama Tak Sihat!

Bila anak-anak mama tak sihat mulalah semua kerja yang nak buat tebengkalai... hrmm..aku memang susah hati sangat-sangat kalau ada di kalangan keluarga aku yang sakit ke tak sihat ke ape ke...bukan apa..lepas je mak ninggal rasa cam sayu jerk.. aku slalu dok pikir yang bebukan tiap kali kalu ada sapa2 yang sakit...memang dah tertulis kalu Allah nak ambik nyawa mereka sekali pun kita sebagai hamba tidak mampu untuk melawan kehendak-Nya...tapi pada aku lain sangat2..aku cuba menidak kehendak Allah...tak tau la kenape...aku hanya harapkan kebahgiaan dan ketenangan je dari Allah..sesungguhnya aku mengharapkan ada rahmat di sebalik ujian yang diberi-Nya padaku insan yang lemah ini... buat anak-anak mama...mama sentiasa mendoakan kalian berada dalam keadaan baik sihat sejahtera...semoga diminta dijauhkan semua perkara yang buruk melanda kami sekeluarga... Tiada harta yang lebih bernilai berbanding keluarga sendiri...mama sayang semua...abang..adik..papa..atok.. atah... !! hrmmm... sayang!! sangat2!!

No comments:

Post a Comment

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background