♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Thursday, May 13, 2010

Panas-serabut-mabok-tak sedap badan-semua rasa ada!! CUKUP RASA~~

Assalamualaikom warah matullahiwabarakatuh ya kawan2... 40 markah!!
pagi tadi knowladge sharing cite pasal kebaikan salam...mari lah kita memberi salam pada semua org...eh...org islammm...bagi salam KEGEMILANGAN pada org bukan islam!! yo!!
hrmm...baru sempat la nak menaip blog cumil ku ini...dari pagi dok ngadap baucer jer..hihiii...jadik guru tak bertauliah pada kak zatul...mcm2 kes... pc akak tu berat sangat tu..tu yang nak watpe sume tak jadik tu kak...hihiii...glemer jap kak zatul dalam blog aku nie...
sebenor2 nye aku baru balik makan dari presint 9..food court... makan nasik ayam... hrmm..balon je la asalkan dapat kua dari JPM ni..kafe nye sungguh tak best...hikhikhikkk...jgn marah~kenyang tol..time kasih kak mimi...bawak saya.. saya kan tade kawan2... nak jadik penjenayah cam kat JPP dulu pon dah tade geng... hrmm... geng2 blom ketemu lagi utk dijadikkan geng jenayah aku...hihiii....


Geng Penjenayah!!! darik kiri...Nana-Epy-Haku

Balik2 je dari kuar nie badan rasa cam tak sedap plak...panassss...~~ mula la mata cam rasa nak berair je.. adoi...aku nie suke na pk bebukan... mental tak sihat nie aku nie...dah cakap dgn en.papa supaya bawak aku nie berubat... bukan ape..aku suka na pk macam2.. bak kate org suka bepk negatif... hrmmm... risau tu...risau ni...risau sana..risau sini... camne nak buat... balik nie en.papa takde plak mlm kang...gi packing kat putrajaya...tgl plak aku lagi kat umh...kang kat umh ape plak yg bakal aku meroyan kan...adoiiiiiii~~~ adoiiiiii~~~ kalu epy n nana ada slalu gak dak2 tuh marah2 aku supaya jgn pk pekara2 buruk... pk yg best2 jek... hrmmm....

teringat plak pasal pepatah nie "idup kita umpama ice cream...nikmatilah ianya sebelum semuanya cair".... hrmmm... tuh la...ice cream kan best..sejuk...lazat...wahhhh... nak nak nak!!

bis nak wat camne nie...mana aku nak pegi berubat utk ilangkan kerisoan aku ini...adoi...daripada sihat kang jadik tak sihat...daripada waras kang jadik la kurang waras...haa...sape nak jawabnye...akak jugak...arap2 en.papa paham la masaelah aku nie... weiiiiii... sape nak tolong bawak aku supaya bertenang nie... mula la rasa badan nak demam dok pk takot H1N1...cam2... aduiaiiii...

tetiap hari tak lekang berdoa supaya aku diberikan ketenangan...hrmm...tenang kejap..datang balik...MEROYAN kah??

mintak simpang!!!!






No comments:

Post a Comment

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background