♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Monday, June 21, 2010

Kecontohan Melalui Tauladan




kehkehkehhh...

dah abis wat entry yang sesedih...saya nak wat entry yang gumbira ria plak...korang penah perhatikan tak anak2 korang kalu mak bapak solat ape dorg dok buat..kehkehkehhh...

semalam...masa kat kampung si kubang buat lawak...adoi...aku pon tak melepaskan peluang mengsnap gambo dia bersolat bersma2 en.papa kat kampung...dorg sume solat jemaah...si kubang dengan tengkulok dia pon nak join solat...so dia pon dok la sblh papa dia...

bila pakcik aku jadik imam dia pon mengikot sama bersolat dengan jemaah yang lain...
aku salute weih ngan si kubang nie...sampai abis solat dia follow en.papa...kehkehkehhh...sangat comel2 aku tgk anak aku solat jemaah...

(gambo nati aku tepek aa...) malas nak tepek cecepat..kehkehkehhhh....

bagus tol anak mama nie...sejuk perot mama ngandungkan dia...caya la abang...sampai org baca doa dia dok sama tu..tunggang tunggik...solat katenye...hahahhaaa...

tu dah sebok menggese aku nak gi school plak tu..adoi...bang...abang kecit lagi la nak school...tgu abang 5tahun mama anta la sayang....

Sabar je laaa....

No comments:

Post a Comment

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background