♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Wednesday, June 23, 2010

Lawatan keluarga mertua...

kehkehkehhh...
suke plak aku nak mencoretkan sume nie...
hahahhaa..sebenarnya aku cukup gigil kalu dapat call dari famly laki aku..kehkehkehhh...bukan ape...dorg tu sume terlalu baik laa...sampaikan aku naik segan dengan dorg...aku cukup2 takot kalu layanan aku pada dorg tak sempurna cam dorg layan aku..hehehee...

nak cite skit...aku nie famly en.papa layan bak puteri...kehkehkehhh...aku nie jenis manje...maklom laa..aku nie mana ada abang..kakak...dorg je la tpt aku memanje..mengade..menggedix dan sebagainya..hahahhaa..amek ko...

jap nie tadik abg li call kata nak tido mah aku..tekujat beruk makyeh aku dibuatnye..hikhikhikkkk...abg li tu sebenarnya abg sulung en.papa...en.papa nie mempunyai 8 org adex beradik...en.papa anak yang ke 7 dan bongsu lelaki...yang sulung kak long...tinggal kat shah alam..yang 2nd la abg li..dok kat kltn sbb dia kawen ngan org klate gak...cikgu biras aku...kehkehkehhh...yang 3rd abg kamil...dok kat bangi...huiyooo...abg kamil nie best dalam tegas...adik2 sume akan dengar cakap dia..walaupon dia tipu..kehkehkehhk...aku je slalo tak takot kalu abg kamil nie dok pokpekpokpek...hahahhaa..aku wat lawak lagik ader...hampagasnye adik ipar tol aku nie..huhuuu...~

pas abg kamil, ade sorg gi abang..abang jik nama dia...dia dok kampung..lom kawen gi...penah try cuba usha2 line nak kawen..tapi mak metua aku tak setuju dengan pilihan dia...kahkahkahhh..padan muka abg jik...sampai sekarang tak kenkawen lagi...rugi wooo....! :P

pas abg jik..kak ros...dok kat equien tu jer...pastu br en.papa n last skalik ciksu...hihiii...slalu na pgl cik su sampai lupa ape ke nama nye...hikhikhikkk

sempat gi nak berblog tu...sesambil menunggu dorg sampaikan...aku buat senaman jari la kejap...mana la dorg nie...e.papa dah gi beli satey da...sape smp dulu tak tau la...satey ke...dorg dulu...hahahaaa...

aku cukup cuak kalu dgn dorg nie...cuak sebab takot layanan aku tak sempurna...korg penah rasa cam aku rasa tak?? adoii...kalu MIL lak..cukup2 takot nak masak...hahaaa...nak boh garam terbubuh gula..camtu la aku...kalu kat kpg aku cam puteri sentubung..nak mkn pe sebut je...MIL aku msk...biras aku msk...SIL aku masak...kehkehkehh...so bila dorg dtg sini bia aku layan cam raja plak la kan...kuikuikuii...

mana dorg nie??

smbg gi...kalu balik mah MIL...biasalakan..org tua nyambot nantu...siap kapet bagai dlm bilik...adoi...naik segan aku dibuatnya...buat cam biasa je dah la...byk kali aku ckp...jgn sesusah mek....tapi dia tetap layan cam puteri gak..sama je dgn BIL aku...segan tol...kalu nk blk KL satu kampung tu dorg nak kirim masok kete...telor itik..klape..pisang...bah pauh..cili api..budu..kepok...dan yg best skali asam keping buatab mek....kikikiiii...

baik kan famly in law aku...aku nati pon nk layan mnantu aku camne MIL aku layan aku...terharu beb...hikhikk...jap gi abg kamil garang ade skali ni...ape lak dorg nk kutuk n nak kenekan aku nie..siap2...aku kene maintain cun nie...sampai kang sure dorg kate aku kurus...kehkehkehkehhhhh..pasan!!!

nati aku try carik gambo dorg ade tak..aku tepek nati...hikhikk...

bye...

No comments:

Post a Comment

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background