♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Friday, June 25, 2010

Nuffnang saya


Tengok la jumlahnye tu..RM 1.75 sen...ade la darik takde...sape nak bagi? ececececeee..dapat gak la beli icecream ke pe...huh...tak saba plak rasanya nak tunggu jumlah tu jadik RM 175.00...satu hari nanti la agaknya...kalau saya masih aktif berbloging2 nie...adoi...suke sangat...setiap kali nuffnang tambah duit je mesti saya xcited cite kat en.papa...en.papa cakap bagus la mama camtu..nanti mama tolong buatkan 1 untuk papa bleh?? ekekkekee..ngade tau en.papa nie...ekekekeke...
bila masanya saya nak buatkan blog tuk dia pon tak tau laa..byk na plak keje semenjak dua menjak nie...macam2 hal tjadi kat opis nie...adoi...aiii....
tunggu la ye en.papa...nati free2 kite lepak sama2 kat kopitiam ke kite buat blog eh...
:P
baguskan en.papa yenggaporengge tu..dia memang cukup memberi semangat...semangat2 sangat laaa...huhuuuuu~
en.papa kata, dia dah penah try nak buat account blog nie tapi error..mende tah dia tu..
ehehehee...
lagi satu...saya sangat tak sabar nak jupe kawan2 kat JPP esok..nak naik bot...yeahhh...
tunggukan kemunculan cerita saya bersama geng penjenayah di atas Cruise Putrajaya dan cerita Femely day JPM ari ahad ini...saya masok sukaneka...yehooooo~~
love~ rYnn

No comments:

Post a Comment

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background