♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Friday, June 25, 2010

~Program Hari Minggu~

Wah...
saya minggu nie penuh aktiviti membujang nampaknya...jap gi saya akan menjoinkan diri saya bersama kelab puspanitot ofis lama saya untuk menaiki cruise Putrajaya...dengan hanya membayo RM 5 hengget je..kalu tak rasenye mau cecah RM 20++ gak rase nye...:)

yang penting saya dapat berjimba ria jap gi...tapi...ade tapi plak...saya kene membawa anak saya yang sulung..si kubang kubang kerana dia sangat seronok bila nampak bot..so..nak bagi la dia rasa naik...kalu tade puspanita nie takde kejenye aku n famly nak naik...biasa la kan..wanita berkejaya kekdahnye...alololoooo....

huh...arap2 jangan ujan jap gi...saya nie tak pandai berenang...ekekekee...cian saya...alamatnya perot la menjadik pelampong nanti...

esok plak saya ada Family Day JPM...wah....esok saya masuk acara sukaneka...da lama da tak join sukan2 nie...rasa cam skolah plak dah...hikhikhikkk..alamak...kasut sukan saya adakah??

Mama : Alamak pa...esok mama nak sukan2 kasot tade aaaa :( (alasan nak gi membeli belah kunun)

En.Papa : eikhh...kasot futsal mama nike tu kan ada lagi..yang kene curik tu lain kan?

alamak...kuat pulak ingatan en.papa nie...kehkehekehhh...lupa siot...maklomla..dah lama tak main futsal kerana saya mengandung dan berpantang dan saya sudah meninggalkan opis lama saya... (Wei Korang...Jersy Futsal tu nak buat pe ?) buat baju tido kah....hahahhaa..kesian...boring tol dah lama tak sesukan nie...takpe2 tungu2...saya akan mulakan kembali aktiviti sehat ku ini..yeahhh....

hihikkk...semua persiapan utk esok dah disediakan..kasot ada...baju n suar pinjam (TQ Kak ani)...cuma semangat je esok konon2 poyo nak belari2 main sukaneka kanak2 tu..kehkehkehhh....dah lama dah tak main2 nie..saya suka nie..saya suka...bukan pe...sesekali melepaskan stress bersama2 kawan2kan...

anak2? hahahhaa...en.papa la jaga...biasa la kan...bila tibe giliran dia gi main badminton n pegi ngeteh nati saya la pulak kene menjaga anak2...wah...saya selalunya kalu tibe time en.papa nak berjimba riang saya plak menjeleskan dirik...hahhahaaa....slalu nak ikot...kalu dia tak bagi ikot mula wat mogok dalam umah...wat2 sakit pale ke...wat2 sakit peroot ke...ahaksss...sowi boss!! bohong sunat....(kalu en.papa baca nie mampus dia tak layan dah kesakitan tipuan aku tu nati, kalu sakit tol2 nati baru padan muka aku....)

hahhahaa....okok en.papa....petang kang saya belanja anda makan kat seoul Garden ok...siap2..dalam kol 6 kite gerak ke sana ehh...makan sampai kedai tutup...en.papa dah 2 bulan ngidam nak makan kambing bakar kat seoul garden..ekekekkekee...petang nie kita pegi okeh...nantikan story saya nati ye...sure saya berbau asap nati kalu gi makan sana...aceh...tapi makanannye memang mabeles...fuhhh...terus telan air liouk nie...kehkehkehhh...

~Love~
rYnn

No comments:

Post a Comment

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background