♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Sunday, June 27, 2010

~Seoul Garden~

Lihat la muka saya yang kekenyangan!!!

En.Papa marah kerana saya menyuruhnya menangkap gamba comel saya..ekekekkekee...

Mulut atok TAK sempat katop...ekekeke..atok pon suka kambing!!


Meja yang sungguh bersepah...nampak tak ketam tu?? besttttt~~~

Hehehehee...aritu saya ada cerita pasal makan2 kat seoul garden kan..? kehkehkehh.....betapa nikmatnya makan pada malam tu..tengok je la meja kami tu...penuhkan...besepah-sepah...dapat makan lupa da tatacara susilawati time nak makan..yang penting masuk mulot!! ekekekee...time nie saya telah memaksa en.papa untuk mengambil gamba saya...en.papa sedikit kemarahan memandangkan selerenya akan terbantut kerana saya selalu mengaco dia utk menyuruh dia mengambil gamba kami...ekekkee...

ok..nak cite...letih gak time nie..petang tu dah pegi naik bot pusing2 putrajaya..malam plak truss bersezup ke Seoul Gaden yang letaknye kat sebelaH menara Rebung Telekom kat UM tu...memula cam leletih je nak gi..cakap kat en.papa... "pa..bleh tak kalu kite makan tupai2 kat bangi je malam nie" tupai2 tu kawan2 bukan tupai haiwan tu oke...kejadahnye saya ingin memakan tupai plak...eiii...loya...tupai2 adalah nama restoren...ecehh...poyo plak macam org lain tak tau restoren tupai2 tu...tupai2 tu pon ala2 sama cam seoul garden cuma dia takde pat yang bakar2 tu jerk....

"papa tak kesah....kesian kat mama je letih" jawab en.papa...memang la dia kata tak kesah...tapi saya amat memahami en.papa...dia sanggup berkorban ape sahaja...ecewahhh....kesian plak nengok en.papa yang dah 3 bln mengidam nak makan kambing bakar seoul garden tu...olololoooo...cian en.papa saya....jadik!! saya pon menggagahkan la diri bangun dan terus mandi untuk ke Seoul Garden bagi memenuhi hajat suami saya yang terchenta ituww.....uwaahhh!!! :P
siap2...dalam kol 630 gitu kami gerak....sampai sana org dah cam nak penuh2...uwaa...port baik punya takde...maklom la saya dengan stroller si Kudik lagi...masa memula sampai tu sempat la seround saya makan...tapi bila nak masuk round ke2 adik dah bangun plak dari tidonye kerana ada budak meje sebelah tu dok sesebok ngetok meje...haram jadah...marah gile saya memandangkan kekusyukkan saya utk makan telah diganggugugat...olololoooo...adik kudik..mangun plak dia...mama tengah syok nak makan nie...ekekekkee...nak wat camnekan..anak kite jugak...so saya pon kena la melayan anak kecil comel tu...tengok2...muka dia nak makanan...tengok2....
Adik memandang penuh mengharap supaya mama memberikan kambing bakar itu kepadanya sedikit...
NO WAY ok....tiada adik...tiada....no..no..no....adik kecik lagi...tengok si kubang tu..dah la baju seksis...pastu dok main je masa makan...nak tau dia main ape? dia main asam buah jambu potong....haihhhh..anak...anak...pening pale....

masa nak balik pon en.papa sempat posing dengan anak2 nya...tengok2...

Orang suh amek gamba sesopan...nie gamba kurang sopan nie pa....ekekekke..

Ok...jadik...kepada sesiapa yang berminat nak pegi makan...pegi laa...tak rugik baya RM 44 hengget seorang..kerana anda boleh makan sampai lebam!!!ekekeke.e...malam tu saya balik dengan ketidak laratan...lupa daratan punya makan....ape2 pon...Seoul Garden Best!!!!

Love

~rYnn~



No comments:

Post a Comment

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background