♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Thursday, July 1, 2010

~Tetibe saya SENTAP~

"Allah tarik satu pintu kebahagiaan untuk kita,dan Allah akan gantikan dengan pintu Kebahagiaan yang lain ".

Pergh...gile sentap bila baca blog kak jemah...adoi aii..cite kongsi pengalaman pambaca-pembaca blog kak jemah tu.. sedih siot...cite pasal suami dia meninggalkan dia...aduh...tetiba aku dok meroyan kat bilik nie sensorang..tak bleh aku bayangkan hidup tanpa suami...mak aii...suami segalanya pada aku lepas arwah mak tinggalkan aku..

En.papa la tempat aku bemanja...menangis...meraung2..meroyan...aduh...!!
nie aku malas nak bace cite sedih2 nie...aku cam tak leh terima hakikat!!!
dah la...nak buat keje...banyak keje nie!!!

bye!!!

Sob..sob..sob~~

p/s: kak atul...org nangih sensorg lam bilik nie...:'(

3 comments:

  1. Cik Ayin,

    Ape2 pun yg terjadi kita kena redha. Kuatkan semangat, jgn mudah mengalah. Kita diuji olehNya untuk meningkatkan tahap keimanan kita padaNya. Allah tak akan uji umatnya dengan ujiaan yang diluar kemampuan seseorang.
    Kalu rasa nak nangis, nangis aje jgn disimpan. Nangis sampai puas, lepas tu kita akan rasa lega (Akak dulu pun buat cam tu gak..hehhee).

    ReplyDelete
  2. KUATKAN SEMANGAT....SEORANG IBU, ISTERI N ANAK TAK BLEH LEMAH....
    NAK NANGIS..NANGIS LA....JGN DISIMPAN N JGN DISEKAT-SEKAT. NANGIS PUAS-PUAS SAMPAI BENGKAK BIJI MATA, LEPAS TU KITA MESTI RASA LEGA.
    TU BARU SKIT DIUJI....HARI-HARI MENDATANG TAK TAU APE LAGI UJIAN YG AKAN KITA TEMPUH...MAKA BERSEDIALAH....

    ReplyDelete

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background