♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Sunday, June 20, 2010

Merajuk ku bertempat...

Haih....
tajuk cam takleh nak blah...geli getik meluat...hahahaa...bukan pe korang..aku nie skrg tade tempat nak meluahkan perasaan..maklom la..saya dah tiada mak..dulu sume saya kongsi dengan mak..sekarang nie kalu cite2 gosip2 gini takan nak cite kat en.papa...takde maknenye dia nak layan haku...lagi kene tiaow ngan dia ada laa...huhhh...merajuk ke pe ke..korang igt dia ada kesah?? lantak ko situ...dok diam2 sudah...chait...tade perasaan tol...ekekkekee...bukankah wanita nie dilahirkan penuh dengan perasaan...kuikuikuikuiii...bak kate adenan sempit..dalam hati ada taman...hak tuihhhh.... :P

wei korang...dengar la rintihan aku nie...dengar laa..tak kire nak suh dengar gak...(dengar mende..buka bace ke?) giler!!!

aku bukan pe...curik2 jap menaip nie taim tak bape nak bz nie..kang datang keje betimbon kang payah plak nak menhapdet belog....huhuuu...korang penah tak alami cam aku alami? rasa cam nak bawak diri jauhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh je dari sume2 org....nape aku rase camnie ek??

perasaan kah atau ape?? kecik ati kot...sedih laa...ada jugak org yang kalu nak bergembira je sesame...kalu diri mereka itu di beri ujian sket pon tak leh nak handle...aku sedih...aku teringat wan aku kat kampung....aku dah terfikir dah nie...aku cam dah tawar hati nak balik kampung....mayb sebab mak takde...sekarang nie aku balik pon sebab kesian kat wan...tadi along aku sepupu aku call pujuk suh balik kpg...pedulikan apa org nak buat n nak cakap ke atau nak marah2 ke...huhhh....sampai camtu sekalik aku majok...yelah..hati tersentuh....kalau mak ada mak tak penah layan org buruk...mak pesan...kalu tanak org buat jahat kat kita...kita jgan wat jahat kat org...aku sedih...bukan maksud nak burukan sesape...cuma dalam hati nie ralat...ada rasa ralat yang amat2 sangat2 rasanya...salahkah aku....

sekarang aku hanya bergantung harap pada family pakngah je la...nak bergelak bersusah..bersenang..harap2 sampai la ke anak cucu cicit aku....uwaa..nape la jadik camnie famly arwah mak...dah tak seronok dah...dah boring...dah ada sifat2 mementingkan diri sendirik2...dah ada sifat cemburu melihat kesenangan org lain...

ya Allah...
bukakanlah hati seluruh keluarga ku agar saling sayang menyanyangi antara satu sama lain...janganlah engkau pecah belahkan keluarga kami ya Allah..berikanlah segala rahmatmu pada keluarga aku ya Allah...lindungi seluruh keluarga ku..pakcik2 ku...makcik2ku...nenek ku dan semua nya..makbulkan permintaan ku ini ya Allah....

(sob...sob...sob....saya sedih weiiii) tolong ceriakan saya semulaa....!!!

No comments:

Post a Comment

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background