♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Sunday, June 6, 2010

Piala Dunia Dan Dunia Zarief




Tengah hari tadi gi Alamanda..sebenarnye nak gi carik bottle susu adik kat mothercare...sebabnya si kudik tu sejak2 demam nie tanak susu botol...uwaaaa...serabot aku rase...beli je la bottle tommee tippee...balik umah pon s kudik tetap ngak mau minum dalam itu bottle walaupon aku dah beli pelbagai jenis bottle...hrmmm...


pas beli bottle, aku n family gi makan kat foodcourt..pootong stim!!! si kubang nak tido plak kat food court tu..ngegade tol mamat nie!!! sekeh sekalik!!! masa nak lalu kat food court tu dia da melalak nak baju bola MU!!! ceh..pandai dah bebudak zaman skrg nie kome tau... ingat dorg tak tau ape tu MU??? hahahhaa...kami pon masok la dalam kedai al ekhsan tu...carik2 tak jupe saiz daaaa!!! melalak lagi..


dah tertekan dengan peel bebudak nie...aku pon cakap kat en.papa....pa...pas abis makan trus balik aa!! hehehee...makan2 pastu nak gerak balik...si kubang dah lentok atas bahu en.papa....sebelom balik aku mengambil kesempatan dengan membeli BIG APPLE kegemaran ku...nie baru bleh beli balik...dulu aku fobia dengan Big Apple ni... bukan ape...arwah mak suka woo makan big apple...huhh....sedih!! sebeno nye tadik da lupa da yang aku sedih..huhuuu~~ belasah je la labu...


banyak aku beli... aku beli donashi...dengan 3 iceberg kegemaran ku dan en.papa..arghhhh..puas sunggoh makan sebanyak 28 pieces...pelbagai jenis rasa...every piece cream filled for that rich and savoury experience...enak nya!!! :)


balik umah si kubang pon menyambung megacau ketidoran aku dan en papa....uwaaaa..tak dapat tido...si kubang mintak jersy lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii~~~ mana aku nak cekau kubang oiiii....


bedesing gak tadik..rasa nak tempeleng je budak nie...pastu aku capai telepon terus call kutok...mintak tolong dia carik jersy si kubang nie kat pasar malam umah dia...sib baik ada pasa malam kat umah..kalu tak pengsan...
ini la rupe si kubang dengan baju baru pasar malamnya...dua pasang atok beli....sebok pastu ajak papa main ball kat luar,siap pakai stokin ngan kasot bagai...
lantok la bang..asal kome bahagia....
tengok la rupenye tu...comel anak mama!!! :P

2 comments:

  1. wawawa..ada geng umar main bola nih..

    ReplyDelete
  2. kakakkakakakaa...meh aaa main bola sesame...asik bapak2nye je yang sebok tengok bola la ape laa...hihiii...~

    ReplyDelete

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background