♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Sunday, June 20, 2010

Restoren Baba Nyonya @ Nilai


hrmm....


benornye sepatutnya entry nie dibuat pada ari khamis yang lalu..memandangkan aye nie beanok kerocik..aye terpakse la menghapdet belog ni lambat..yelaa..mana nye nak nyusukan anak..mana nak bagi makan en.papa, atok, atah, kubang..haihhh..bz sunggoh saya sejak dua menjak nie...sib baik si kudik dah beso skit...tade la aku dok risau je 24jam...hehehee....ups..tegelak ober plak...aku nie peel bukan je dalam blog suke gelak..kat luar pon aku sker gelak...kalu dah aku gelak munyiknye dah cam syaton dah bak kate si kubang-kubang manje aku tu...hihikkk...


okeh...nak cite pasal jalan2 carik makan...semenjak 2 tangan aku nie ditambah ngan tangan bibik aku, nampaknya aku masih blom bekesempatan utk memasak utk keluarga..kadang2 masak nasik pon bibik je yang buat...ape nak buatkan...anak saya suka berkepit dengan saya dibawah ketiak ku ini..(pagi2 bau si kudik tu best woooo) huhhhhh..leh tangkap lentok kalu ciom dia pepagi...kahkahkhahahhaaa....!! btol laa...sunggoh nie...caye laa..caye laaa....


weit...aku nak cite pasal jalan2 carik makan..bukan cite sal ketiak aku...! ngok!!!


ari kamis lepas aku kunun2nye nak gi Nilai 3 nak carik goodies bag utk majelis memotong jambul si kudik yang tak berjambul tu..pale terang cam najib tun razak ado...hakhakhakkk...!! sebelum menyinggah di Nilai tu aku pon cakap kat en.papa...


pa...mama lapa...

mama lapa nak makan baba nyonya eh...


hahahhaaa...cam tau2 je en.papa yang saya sudah lama tak makan asam pedas baba nyonya itu..last pegi bulan 8 taun lepas rasanya..kuikuikuikuiiii....


kami pon menyinggah sebentar disana....

makan banyak woooo....

pas mkn trus bedesup lak gi nilai 3...dengan perasaan hampa, aku balik ke rmah tanpa membeli pape krn brg2 kat situ sume buruk2 n busuk...

last2 beli kat kajang je laaaa....
kesiannnn.....

No comments:

Post a Comment

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background