♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Sunday, June 13, 2010

Nikon DSLR D3000 18-55vr Kit




Yeai...
saya sangat sukahari nie..saya dapat camera baru...
bleh capture pix potong jambul adik next wek...yeaaiii...
selepas puas memujuk akhirnya berjaya ejassss...
yahooooo...saya janji saya tak ngamuk2 lagi pas dapat DSLR...
seronotnye...beronot-ronotnye....

pasnie gamba pe yg bakal aku capture ek...
wahhh....pasnie makin bz la aku pi merayap menangkap gambo...
umah org kawen....org tunang..birthday...potong jambol....
wahahahaa...mampukah saya!!!
weit...sifu naz...mohon tunjuk ajar gua beb...gua masih mentah, tapi semangat beso...
nak amek banyak2 gamba terutama gamba yg tersayang...nak merekod dan rakam semua detik2 kegembiraan....nak menghabiskan masa hidup di dunia nie dengan kegumbiraaaaaaan!!!
arap2 sume ok!!!

doakan cita2 saya!!!
hidup DSLR!!!
Akhirnya.....berada dalam gengamanku!!!
Thanks!!!
Saya akan hargainya!!!

yeai....!!
pasnie bleh la jadi pembloger tegar!!! wahhhhh.....
:P


No comments:

Post a Comment

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background