♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Tuesday, July 6, 2010

~Asik KebuloQ~

Haihh...

aku tak tau la nape semenjak dua menjak ni perot nie cam belubang je..asal aku makan je lapa lagi..makan banyak plak tu..tapi still rasa cam kebuloq..bukan tahap lapar lagi dah..nie tahap kebuloq da nie...
parah toll la...macamane nak buat nie...kang kalu aku tak bendung, ikat, stapler napsu nie mau berat badan aku naik mendadak2 nie...huhhh...tanak aku...kang nak beli baju kang dapat la baju2 cam makcik2 nye stail...ekekek...tak sesuwei ngan jiwa remaja aku yang melonjak2 nie...ekekekke...remaja la sangat...dah kene marah ngan en.papa pakai baju keketat dah..huhuuu...nasib a...baju tu yg kecik bukan badan aku yang gemox...
~saya yang kegemukan~

uwaaa....jahat tol!! susah woo kalu dah gemok...aku rase dah dulu mase bis besalin si kubang..badan naik macam johan...susah nak beli baju2 jiwa remaja...nak2 aku tepakse pakai baju cam baju kedah tu je..ala..yang cecorak bebatik tu...boring sunguh!! suar jeans pon susah nak carik saiz nye..ape kejadahnya nak jadik makcik sebelom usia...huhuuu...

Agak2 dapat tak kurus cam doulu-doulu....~

saya nak pau en.papa la...nak mtk gi slim world...wahhhh...~~ alangkah bahagianya...tapi aku nie wanita berkejaya...takde masa la nak berkeepslim laa..slim world laa...aduh...janji nak gi spa pon blom sesempat lagi...belom telaksana lagi...huhhh...lama tol tak memanjakan diriku inewwwww...lalalallalalalallaa...sesekali lupa plak masekellah...

ok...saya nak gi spa ari ahad ni...tapi boring gi sensorang...rakan2 penjenayah tu tak free plak...hrmmm....sape mangsaku ni...

mari berusaha utk kurus!!!

No comments:

Post a Comment

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background