♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Tuesday, July 6, 2010

~Tetibe saya RINDU!!!

~Kenangan Malam Gemilang KSM besama Menteri KSM~

ntah...arinie cam mode rindu plak mari..mari..mari...ekekekek..aku cam rindukan suasana kat opis lama laa..rindu nak gegelak kekuat...memekak tepi bilik KP...mengacau setiap pengarah2 bahagain lalu kawasan jajahan aku (seksyen.kewangan) mintak duit soh belanja...sekali dapat plak dorg belanja...kacau2 org..kutuk2 org...makan2 bersila kat tepi stor kawasan jajahan kiteorg...arghhhh...rindukan keadaan tu...bawak rice cooker datang opis main masak2...ade ke patot...ekekekeke...best!!!
setiap kali musim raya kiteorg wat makan bersila tepi stor..bachelorette party kat dalam stor (sebab ada air mabok2)akakakakak..caya la sgt air mabok..air jus apple yg bottle je came cam menatang aram tu...ekekkekeee..tak baik wooo minum mabok2...huhhh...aku rindu laa...
bila ada program glemer kami2 la yang paling gile gelemer sekali...koir...dancing2...nari2...gedix2...uwaaa...rindu...saya teringat kamu-kamu-kamu dan kamu wahai sahabat2 ku...mungkin kita tak bleh wat sume tu sama2 lagi kan...hrmphhh....
sesuatu yang menyeronotkan bila keluar gi tgk movie...yess....sape2 telibat sila tutup muloot...huhuuu...pakai seluar dan baju liplapliplap datang opis bagi mengcover aktiviti jahat...uwaaaa...
tadik bakal pengganti Ketua Pengarah call aku..huhuu....ada harapan kah aku kembali ke sana...ape2 pon tgu la confirm dulu...bossssss...saya janji tak buat jahat lagi....ekekkeke...tapi kalu kembali ke sana, nati dak2 tu plak pindah camne...lagi boring!!!
hrmmm...bestnye teringat dancing2 dancing queen kat palace of the golden horses dulu...
nah...layan la video aku dan kengkawan..walaupon hasil kurang memuaskan..sila la layan...pastikan sound PC anda slow...ekekekkeke....sume nie kreativiti aku dan kawan2...sehingga mendapat pujian dari menteri sumber manusia dan KSUnya...ekekekekke...tahniah JPPM!!!
pssttt: kalu korang nampak aku yg gumuk tu abaikan...masalah teknikal tu...ekekekekeke...

No comments:

Post a Comment

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background