♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Thursday, July 22, 2010

~ beg barang kemas!!!!

ni entry nie saje nak luahkan perasaan!!!
tadik...masa atok amek aku balik dari opis..aku jumpe beg letak barang kemas..ala...kan kalu kite beli emas kan ada dapat beg free tu...haa...aku jumpe dalam kete atok...uwaaaahhh!!! beg siapakah itu..mula la saya nak meroyan dah petang tadik...korang rasa beg sape??
dalam pale otak dok pikir atok belikan emas kat gulpren dia!!!!!!!!!!!!!!!!
arghhhhhhhhh!!!! tekaaaaanaaaannnnnn!!!!tak suke!!!tak suke!!!
weit...aku tak bleh terima ok!!! ape ape hal pon aku akan kikis duit atok walau ape pon cara sekalik pon!!!
haiyaaaaaakkkkkkkkk!!!!!

1 comment:

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background