♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Wednesday, July 28, 2010

~ Tekanan Perasaan Yang Terlampau


ADOIIIIII....!!!

tekanan nie!! tekanan...oleh kerana blog aku dah jahanam dan banyak kali percubaan telah dilakukan untuk membetolkan kembali blog aku yang dah menggila nie...sakit hati aku memandangnye!! geram!!!marah!!! sakit ati!!!! bengang!!! bengkek!!! sume ado dalam ini hati... jenuh 2-3 ari nie aku membetolkan blog aku tu untuk kembali comel..tapi malangnya tidak menjadik...memandangkan laptop lama aku nie semakin slow, ibarat cam nenek tua tahap keselowannye...jadik aku tepakse saba je la dengan keadaan blog aku sekarang nie..mak nenekpunya saba....moga dipermudahkan...!!!

hadoi....salam membebel2 dok membetolkan belog nie en.papa pon terdengar sama ape yang aku bebelkan dengan memek muka marah aku tu...uwaaa...dengan simpati dia pon cuba menolong aku menengok setting blog aku nie...tapi tak tau mana silapnya..en.papa pon sama tak tau mana silapnye aku punya background yang dipilih tidak kuar!!! arhggg....!!!! tekanan telampau!!!

nak wat camne...terima dengan hati terbuka...

"nie sume salah laptop nenek nie!!" aku menghentak2 kaki marah...ekekekke...

"saba ye mama.." kata en.papa.....

"waaaaaaa...bila nak dapat cucu laptop nie papa...kesian la kat mama pa...kalau tak papa bagi desktop papa kat opis papa t bawak balik umah kalu papa tak belikan mama laptop!!!" ugut aku pada en.papa....

"banyak cantik!!" (memang pon arrrrrrrrrr... :P)

hamek aku sebijik kene...eley...aku tau..jauh dalam hati en.papa tu ada rasa kesian kat aku tu...ekekekkek!!!

motip = nak laptop baru!!!

Ni la laptop yang saya terkinja-kinja tunjuk kat en.papa...agak2 dapat tak ek??? tak dapat pon tape asalkan dapat laptop baru ye TUAN papa!!!

time kasih en.papa....tunggu aku upload gambo laptop baru eh...oder online je...ekekek...dalam 2 minggu sampai...yahoooooo!!!

time kasih tak terhengga saya juga ucapkan pada the cute blog tu sebab terminate background saya...rejeki saya laptop baru...hahahhahahaaa!!!

syukur dengan rezeki yang engkau limpahkan pada suamiku ya Allah..dapat aku menumpang rezeki dia...ekekeke...nak arapkan aku...duit tah kemana...kat aku sume tak nampak...abis duit aku taktau mana...jadik taik kot...upsss...najis!!!


~ryNn

No comments:

Post a Comment

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background