♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Wednesday, July 28, 2010

~Kursus Perolehan Kerajaan kepada Kursus Aset!!

minggu nie minggu tekanan aku!!!
kalu korang sume nak tau minggu nie aku kursus kat I****...nama kursusnye KURSUS PEROLEHAN...tapi aku tak berpuas hati...dah la pihak penganjor sediakan kertas kene amek exam bagai, tapi yang penceramahnya dok cerita tajuk yang tidak sepatotnye!!!hadoi laa...aku nak gi kursus perolehan, sebab banyak mende yang aku tak tau pasal sebut harga..pasal tender, ebidding, pembelian terus..tender terbuka...dan mcm2 lagi...maklomla..sekarang saya wat perolehan so kene la master pasal sesume nie...tapi malang la..malang aku kalik nie sebab penceramah tu keluar topik...bosan gile..perolehan jadik aset..memang la kalu kita nak beli aset kene wat perolehan, tapi jangan la dok asik stori mori pasal aset..mana aku nak tau ape tu kew-pa-kewpa tu sume!! tak kose mak nak tau!!mak banyak koje lain...sure la mak nak cemerlang dalam bidang mak!!! aduh....kalu nak wat aset nati aku gi la kursus aset plak!! bosan mmg tahap tak hinggat..dah tu last2 aku amek hanset teros msg sape2 yang aku nak!! masej pakcik kat kpg tanya wan aku...huh...wan dah semakin uzor...buang air beso pon da dalam pempers...aduh...rindunye kat wan!! moga dipermudahkan urusan wan Ya Allah...hmppphhh!!!
pastu aku msg bos aku..hihi..ade keje tak siap...LOI untuk sebut harga yang baru lulus jkuasa aku tak hanggkat lagi utk kelulusan Dato' KP...hihiii...bukan tak hangkat...tapi tatau nak wat hayat...hahhahaa...bos kan tade jumaat ritu...ekekekek...boss cakap dia dah tolong buatkan...Yessssssssssss!!!
senang...aku suke bekeja di M**** nie...sume mudah..kita mudah berurusan dengan org, org pon mudah berurusan dengan kita...1BKPSM katanye...kononnnnnnn!!ayat poyo!!! :P
okeh...last2 teman2 sekursus sume dok bising, objektif kursus tak tercapai...apo2 pon ade gak la input!! baca NOTA yang disediakan sendirik ok!!! warghhhhh....ngantok nam membaca nota yang ya ampun dady punya tebal....!!!
okey la...nak baca nota kursus!!!
MOTIP = nak dapat pekeje cemerlang bulanan....(boleh ke boss..ekekekkeke)
~ryNn

No comments:

Post a Comment

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background