♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Sunday, July 11, 2010

~Dia Terkasima!!

sepanyol menang....!!!kemenangan yang tak dijangka2...akhirnya piala dunia milik espanyol...huhhh...
como estas!!!

eh..tetibe tecakap spain plak..bukan ape..aku nak belagak skit...sebenarnya aku pandai cakap spain...a+ tau saya punya bahasa asing 1 dan 2 masa amek digree komunikasi..kuikuikuii..betapa pandainya saya bercakap spain...

seneorita...senorita...como estas!!

hahahaa...tah pape..rindu kat senora aku..hrmm...rindu kat akak spainyol aku...rindu kawan2..rindu nak speeking espanyol...hrmmpp...

apekah motif saya nak cite pasal nie..bukan..bukan ini yang saya nak citekan...
ingat tak entry sebelom...ekekekke...ala..yang plan saya ngan fazli utk belikan hadiah anibersary utk en.papa...kekekek...hadiah tu dah sampai da kat tgn dia...alhadulillah..semua nye berjalan lancar berkat bantuan sahabat aku...tapi gile lawak..mmg tak bleh blah...masa jupe fazli kat kopitiam bangi smlm aku giler cover macho betol..kiteorg tade nak cite2 pasal nie sume...sume fokus dengan business yang dibincangkan..ekekekek....padahal..dalam ati..aku cam nak pecah tahan gelak...ok..citenye cam nie....

kol 3 tepat en.papa pon anto la aku ke Serenity Spa kat sblh Annur Bangi tu...sebelom tu aku lepak kopitiam ngan en.papa sebab perot giler2 lapa...(sib baik makan skit kalu tak sure aku pengsan dah coz bila kene herbal steam tu peloh kuar mencurah2...)sambil tgu fazli datang lepak2...appoiment ngan spa kol 3...so lepak jap...pas en.papa anto aku dia balik balik lepak dengan si fazli...tah sampai kol wape aku tak tau tetibe dalam kol 5 fazli call aku...aku tengah berendam dengan air susu tu pon angkat la phone... "rin...laki ko pilih reket n aksesori lain dah ober bajet tau..boleh ker?" alamak...mamat tu memang..." bis dah dia suka tu ko angkat je la..nati aku bayar kendian...bape rat dia angkat....?" soal ku...dalam 5 lebih....rase cam nak selam balik dalam air susu je rase...bankrup aku blan nie dalam ati...hahahaha..."ok la..angkat la..angkat...dia dah tau belom tu reket dia? " "blom"jawab fazli...."ok...plan cam biasa" sambungku...dalam kol 530 gitu..en papa call aku tengah siap2 nak pakai baju balik pas berspa..."mama dah siap ke? mama tunggu kejap ye..fazli beli reket plak..tengah pasang tali" hahahahahaa..nak pecah dada aku..kesian laki aku...dia hinggat tol2 reket fazli..."okok..mama tgu papa..mama dah nak siap nie..jap gi nak bayar"

so..aku pon tgu la en.papa amek aku balik...tentengok en,papa da datang dgn fazli dalam kete, aku dah cam tesenyum2 kat fazli...bila time fazli nak turun gi kat kete dia..dia turun je tanpa bawak reket..."weih...reket ko nak bagi aku ker?" jerit en.papa sambil bukak tingkap..."ko bwk main ari rabu nati" jawab fazli...ekekeke...

"HAPPY ANIVERSARY KE 4 PAPA BUCUK!!...sory mama bagi awal2 sebab nati anbersary nati time pose..nati papa tak leh main badminton pakai reket baru..mama hadiahkan awal2..." kataku...

dia terkasima...pejam celik..pejam celik..pejam celik...aku dah gegelakan dia..."patot la fazli suh papa pilih sume yg papa suke...adoiii...papa terkene...thanks mama..papa suke sangat...best woo reket nie...!" dan dan cakap best... "jaga mama sampai umah nati...bukan main planing lagi dgn fazli nak kenekan papa eh...jaga mama...fazli pon sama..."kunun2 marah...hahahahaa....

takpe laa..mahal pon asalkan suami kesayangan aku suke...aku tau kalu aku suh dia gi pilih comfirm dia akan pilih reket yang memurah..dia taukan aku kurang beduit...ekekeke...tuh pon balance tu dia tak bagi aku bayar kat fazli...nati dia bayarkan lebihnye sebab dia kesian kat aku...ade ke patot..tah pape...siap call fazli cakap jgn amek duit dari aku...saba je la...tak best tol papa nie....

sebenarnye harga reket tu tak seberapa dengan apa yang dia selalu belikan kat aku n tanggung idup aku selama aku kawen dengan dia...kesian gak kat dia yang terlalu low profile..ekekeke...biala dia merasa pakai reket mahal skit main badminton...sib baik ade less..kalu tak reketnye cecah 8ratus gak...huhuuu...sib baik...semalam aku dah paw dia minyak wangi baru..baya spa...ekekeke...bape la sangat 500 tu jika nak dibanding dengan pefium saya nie...ekekkekee...

time kasih sayang....nati hadiah mama jgn lupa ek...papa plan la ngan fazli lagi...konon2 cam mama tak tau...hahahah..boleh??

tak saba nak tengok papa beraksi dengan reket baru dia...hihiihihiiii~~kesian papa!!!

muahhhhh~~

~ryNn

No comments:

Post a Comment

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background