♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Friday, July 16, 2010

~ kenduri kawin @ melaka

yeaiii...

saya akan ke melaka sabtu nie...ada kendurik kawen anak sepupu ayah...
so..mari kita search internet utk booking hotel...

saya nak naik beca!!
saya nak naik bot!!
saya nak naik taming sari!!
saya nak makan ikan bako!!
saya nak makan asam pedas melaka!!
saya nak jenjalan melaka!!

dan yang paling penting sekali...malam tido hotel tu saya nak membujang bersama en.papa...beronggeng kat lounge hotel...so nak carik hotel2 yang happening la kat melaka...yang ala2 kalu aku beronggeng takkan ada sape2 yang kenal gituwww....

uwaaahhhhh!!! :P
boleh...bila time susu adik sampai aku kene naik nyusu jap..hahahha...chantik nye planning...pagi esoknye plak nak kene layan sikubang-kubang main POOL...aduh...itu tugas en.papa....harap2 sikubang2 lupa tentang swiming pool dia...ayoyoooo...risau la...bukan tanak bagi main...cume kan sekarang tidak digalakan swiming..kerana H1N1...So, kalu boleh kelentong kelentong la si kubang-kubang tu...aiyakkkk...elakkan pool ye en.papa...

yang penting malam tu saya nak clubing bersama en.papa kesayangan saya!!!
sape nak join?? jom2...tapi kene ubah penampilan dulu...macam yang en.papa buat time gi safari club kat genting highland dulu....kahkhakhaahhhh....tetibe leh jadik hip hopers plak malam tu...punya la nak mencube masok kelab...hahhaha...laki aku yang penampilan ala2 cam penyanyi nasyid tu bertukar menjadi hiphopers...adoi...gelak geguling!!

kenangan tu u olss...sume tu pengaruh rakan2...hahhaa...

ha..jgn dok pk aku slalu clubing eh...takde maknenye aku clubing...cume dok lounge je..gelek2...goyang2 ape yang patot je...tade la sampai memabok...hahahhaha.....!! poraahhh...tak baik...sila jangan buat!!!

tapi..ade tapi plak...nak kene tanye fazli nie hotel mana yang lounge dia hapening tu yang seperti dia perkatakan..ekekkeee...sampai moooooolooooot dia terngagnga tu nengok live performance tu...kene selidik nie..ekekekke..jangan dia bawak laki aku tanpa pengetahuan aku udah!!!

papa...nak ikot.........~

~ryNn

No comments:

Post a Comment

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background