♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Monday, July 19, 2010

~ Opis Baru

nie Lab Dorg...Utk pantau Sistem Espkb n lain2 sistem kerajaan
ingat tak...aritu aku dok sesebok menggedix nak ikot bos aku gi Cyber..tengok opis baru..ekkekeke...kelaka...bos aku cakap org tak ajak sebok je nak ikot...ahhh...saya nak ikot jugak bos...cian saya..saya nak membz body gak nak tau pekembangan opis saya tu...wooo....
bos aku senyum...petang tu bos aku tade...tinggal bos aku sorg lagi...tengah dorg dok sesebok siap nak gi bos sorg lagi pon tanya aku... "azrin...nak ikot gi Cyber??" yahoooooo....akhirnya ada gak yang sudi ajak aku...kehkehkehhh..maklom la nati saya akan banyak terlibat dengan projek2 pembangunan dan sebut harga dan tender opis baru tu...so...kene la tau serba sedikit hal2 yang berkaitan kat sna..takde la nati bila org tanya sume tatau dan asik nak kompelin aje..ekekeke..hahahah..jahat!!
"nak!!" "nak!!"...dengan gedix saya laju je menyebot..ekekeke..."jom..." dah la tak solat lagi...org dah tunggu..aritu aku solat kat cyber je la..ekekeke...kodok namenye..lalalalalalaa....sila jangan ikot perangai saya...
sampai2 je kat sana saya sangat teruja...chanteeeekkkkknye opis nie..lalalalala....dalam kurungan punya cantik...ko tau baru 25% je siapnye..kami dijangka akan berpindah pada bln 10...ko agak sempat?? lalallalaaa...aku angkat mendere putih...nak wat pelbagai sebutharga bagai...huhuuuu~~ tahniah..pasnie aku jadik penunggu opis la nie...buat keje sampai pagi...
satu je aku nak stori...opis baru nie sangat canggeh ooo...nengok la gambo2 tu..gambo yg atas tu cam dalam cite startrex plak..ekekeke...siap lampu liplapliplapapapppp...kehkehkehhh...
lab pemantauan sistem kerajaan (cth cam espkb dsb)
gamba atas nie la lab utk dorg pantau sistem yang ada...jangan nak gegodam sistem kami yerk..lalalal...korg tengok..nape PC dia camtu ek...cam berada diawang-awangan je..lalaalalla...nak cite kecanggihannya la nie...nie la tempat backup server kerajaan kalu belaku gempa bumi ke banjir ke ape kejadahnye ke...sistem espkb kalu ade problem dorg backup kat sini la..canggeyyyy...dok dalam tu rasa cam sejuk giler....biler server nie je opis aku rasa nya kuarkan jutaan ringget gak la...nak masuk tu hanya org2 terpilih je bleh masok...kakaka...bilik server kerajaan ko..takan nak wat cam kedai runchitt...huhuuu...
tengok kusi meje tu..sume lom bukak lagi...menandakan sumenye masih baru..huhuuuu~

Canggih kan...
Nie toilet KP dengan TKP aku yang masih lom ciap...
gamba atas nie plak adalah gamba bilik ayoq dato2 kp dan tkp aku...hihiii...bleh...camtu rupenye bilik air dorg..baru nak buat...ekekeke....
bila la aku dapat jadik KP nie ek...
tetibe~~
~ryNn

No comments:

Post a Comment

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background