♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Wednesday, August 18, 2010

~aniversary saya ini hari



nie gambo pas nikah (sah suami isteri)

aniberseri aku jatoh pada hari ni...19.08.2010

Nie Gambo Majlis tu

19.08.2006 tarikh aku kawen..dah 4 tahun meh..hikhikhikk..pejam celik2pejam celik pastu tak celik2 dah..hahahaa..kejap je masa tu berlalukan..anak pon dah ada 2 orang..comel pulak tu..cam aku kan..hihihiii...
adoi ai.. dah 4 tahun dah..kadang2 aku rasa cam takot plak..hihiii..bila dipikir2kan org cakap kawen ni cam main satu pertaruhan..kadang kala kalah dan kadang kala menang...

harap2 di jauhkan la sesemua tu dari keluarga aku..

ape2 pon aku sayang en.papa aku...anak2...
hihiiii~
Ni gambo honeymoon kat LAGUNA REDANG ISLAND RESORT

sebenarnya ada cite...tapi nanti la cite...emosi tengah tak setabil wooo!

~ryNn

No comments:

Post a Comment

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background