♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Thursday, August 19, 2010

~merajuk

haih...

ape la tajuk...semalam aku dah merajuk sebab en.papa lambat bagi adiah kat aku n aku nampak cam dia ala2 takde menunjukkan bunga2 untuk beli hadiah kat aku sempena anibersary aku tu.. hmmm...aku mesti la mengharap hadiah dari dia kan..hihii..tapi kalau dah dia tanak kasik aku nak buat camne..dia sebok katanya..tade masa nak gi carik adiah n belikan ape yg aku mintak tu..uwaa..kecik ati aku mendengar apa yang diucapkan dia tu..
takpe la en.papa...takde adiah pon takpe la..bukan nak sangat pon adiah dari en.papa tu, tapi hari yang istimewa mesti la kita nak layanan yg lain dari yang lain kan..hihiii...potpetpotpet..aku msg dia smlm..sampai tol hati dia cakap gitu kat aku..hrmmm..
satu hari aku monyok..bos aku pon perasan kemonyokan aku semalam...nak marah tak bleh nak jerit tak bleh nak ape sume tak bleh sebab aku kat opis...
stok memang nak menangis je semalam sebab kecik ati dengan en.papa...

tapi bila sampai dalam kete dia bagi gak adiah kat aku...tah2 tepakse gak gi carik..
dah la..aku tade mood nak cite pasal en.papa nie...aku istiharkan mogok 1 bulan...raya nati baru mtk maap!!! poorah!!!

~ryNn

1 comment:

  1. Ala.....kesiannyer.....eleh tapi dapat gak. Pe ko kisah lantak le dia terpaksa ke hapa janji hadiah dah dapat.

    Orang lelakikan memang cam tu...kita pompuan je yang beria-ia. normal tu....dah jgn sedih2 tak baik ooo...

    ReplyDelete

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background