♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Sunday, August 29, 2010

~Bulan Pose

haih..
takan nak cite pasal perot yang asik berbunyik lagi kot..ekekekkee..
saje je..memandangkan perot pon dah asik bebunyik2 dan lapar yang melampau..ape kata kite rest sekejap..hihiii...sambil2 update blog sambil2 carik resepi..ekekekee...dah lama tol tak masak..semalam baru aku setat masak setelah seminggu dah tak masak kan..ekekekee..sejak 19hb aritu anibersary..sambung dengan demam, sambung dengan penyakit malas dan tade mood sampai semalam baru aku setat memasak balik untuk juadah berbuka pose untuk keluarga aku...ekekekeke...

sabtu lepas aku gi Jalan TAR...mak aii..tersumbat dek org yang penuh..tah ape yang mereka carik aku pon tatau, pensan aku nengok org..selalu nengok kete je jem..nie jem dalam bazar tu plak dek manusia yang kaya yang nak mengahabiskan duit muit dorg yang ado..

aku? kalu di ikotkan hati memang la malas nak melangkah ke sinun tu..tapi dek kerana terlalu marah dengan org kedai jual tudung kat warta yang mahal melampau tu aku gagahkan jugak la diri ni ke sinun tu..ekekeke

kol 12 aku berangkat ke sinun dengan en.papa, adek dan aku..atok jaga umah dengan bebudak..tak kose la nak hanggkut handbag comel aku tu..ekekeke..bia mereka dok umah lagi baik..takde pekdahnye pon nak bwk..tapi aku tol2 tak paham kat sana ada gak manusia yang aku jupe bawak anak2..hishhh..tetengah ari panas buta..kalu aku baik la tak yah bawak bebudak..kesian dorg..kang kalu demam kang padan muka dorg gak nak menjaga..hihiii...

aku gi naik STAR LRT laa..takde makne nye nak naik kete..hihii..kelakar pon ade naik LRT..siap begaduh2 ngan en.papa kata LRT kita naik kat belah sana la ape la..kakakak..lawak2..lintas jalan menjerit2 takot...hihii..lame sey tak naik LRT..last naik monorel dulu pon masa zaman cinta monyet masa skolah dulu pi KLCC...kakakaa..kecit2 dah pandai becinta...hishh..jangan nati anak2 ikot perngai aku nie sudah..hahahaa..aku selalu pesan kat en.papa...nanti kalu anak2 dah ade gulpren jangan nak marah2 dorg kalu nak gayut ke pe ke..bil tepon umah tinggi ke pe ke..maklom a..dulu masa zaman kami becinta bil tepon umah cecah ribu2an kata kau..ekeke..teringat lagi ayah sound tanak bayar bil kalu tetiap bulan aku buat perangai gitu..hahahaa...kesian mak ayah aku...padahal bukan cakap pe pon..cakap biasa2 je..hahahaa..tengok2 dengan org yang aku gayut lelame tu tak kawen dengan org yang tak penah tepon plak aku kawen...hahahahah..rugi tol bil tepon yang ayah aku bayo dulu tu..rugi2...

hahahahaa

aik..nak cite gi jalan tar tadi kan...hrmm..aku tak beli ape pon..beli tudung syiria comel satu dengan baju...gatal kan nak beli baju kurung lagi..ekekeke..tangan ni ha cam miang2 je nak kuarkan duit..lagi pon baju itu sangat cantik..en.papa kata aku pakai baju tu cam ketupat!!! kureng!!!!

lagi beli hape ek..ikot kan napsu sume nak beli tau..tapi tahan beb..tahan..banyak ongkos nak kuar nie..nak balik kampung lagi..nak pusing JB lagi pas raya..adeh...pengsan!!

aku beli tudung syiria 1, baju kurung moden 1, samping en.papa 1, samping anak 2 helai sebab anak dah 2, butang baju melayu si kubang 1, beg makeup 1...(hahahhaaa..beg makeup pon nak raya)tudung atah 3 helai...pin tudung atah...hrmmm...tu je kot..sandel si kubang 1, nak beli capal tu tapi en.papa kate takyah...!! haishh..jahat...!!baju kedah onyang 4, baju raya bibik 1..ekekeke..tu je kot..lupa ingatan dah...

letih woo... kol 430 baru tegedik2 nak balik naik LRT...kol 530 plak kene kuar umah sebab ada majlis buke pose dengan famly pakngah kat TITIWANGSA nelayan...ekeke..gambo lom upload..hahahaha...comel je sume..bayang kan hari sabtu aku yang sangat dasyat!!! berjaya aku lalui...cam nak gi lagi nie..nak carik brang umah plak..maklom la kerusi aku dah terkoyak si kubang tarik kulit..nak carik cover cussion tu..haihhh..jenuh...!!

ok laa..bye!!!

No comments:

Post a Comment

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background