♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Thursday, September 2, 2010

~ Kedemaman!

SELAMAT HARI RAYA KAWAN2.... :)


hek elee..lemah tenaga zahir sungguh oo aku nie...ekekkee...ehem...batok2 dan sakit tekak serta selesema cikgu...uwaaa..kali nie stok yang sakit tekak sampai suara aku pon turut serta hilang oo..

hrmm...pejam celik pejam celik tetengok da nak raya dah kan...ekekek..aku cam tade mood nak beraya..badan asik seram2 sejuk je..tapi aku gagahkan jugak diri ni..aku hayun jugak kaki ni datang opis...ekekeke..

kalu kat opis lama kompom aku mc da nie..hihii..biasa la diri ini dah biasa di manja..mula la lembik sana lembik sini...aku ingat ramadhan kali ini aku kuat..ye la..cer korang nengok awal2 ramadhan..bukan main semangat lagi aku memasak segala jenis menu..siap buat kek lagi..hadoi...sekali dah dedekat nak raya nie badan aku lembik..heh..tros mood nak kemas umah..nak kemas baju raya..nak kemas duit raya sume terbengkalai...malam tadik pon tido kol 2..gi klenet kol 11 punya ramai manusia yang sakit di bulan pose...hrmmm...letih aku..!sampai umah ingat nak makan pau..abis satu bangi en.papa pusing bagi memenuhi niat puan sri dia nie...mana nak datangnya pau memalam buta tu..abis kedai tutup da..balik dalam keadaan hampa...

hrmm..sume persiapan lom ready lagi..baju raya bebudak tu aku lom basuh lagi..baju melayu n baju kurung aku sume dah di dobikan..baju nak jalan2 tu je lom bebasuh lagi..hrmm...takot nak basuh..kang terkembang la ape laa..hihiii..tapi kene basuh gak tu...nengok la kalu sihat sok aku basuh aa..en.papa dah sound baju raya anak2 dia mama dia belom basuh lagi..hahaha..bukan ape..aku tak caya nak bagi bibik basuh..takot terkembang..yelah..dia beli bukan pakai duit dia..pakai duit aku..so..dia pedulik ape kalu baju anak2 aku rosak..ekekekke...memandangkan anak aku tu dua2 lelaki..tahun nie aku plan dah awal2 dengan en.papa beli baju dorg sepasang..kalu abang pakai baju nie adik pon mesti sedondon...hahaha..comel2...hihiii..nati aku amek gambo mereka bila pakai baju sama nanti...alalallalaa...

tahun nie persiapan ok la sikit kalau nak di banding tahun lepas...tahun lepas sume aku tak buat..baju kurung je aku beli..hrmm...tak best langsung raya tahun lepas..aduh...!

tahun nie aku harap lebih happy laa..tanak nangis2 lagi k...hrmm...okok...tahun nie raya birthday en.papa..ekekkee...bulan nie aja aku mengalami kebangkrupan ok..birthday ayah 4.09..en.papa 15.09 plak..adoi...birthday ayah settle...planing ngan along buka pose kat KGJPA, Damansara nanti..beli kek sudah...huhuu..nak beli perfume takot dia gi ngorat plak..nak belikan jam risau plak aku tak mampu memandangkan jam dia skrg pon ok lagi..ekekkee..hrmmm..ape yang ayah suke...hrmm..tak carik lagi nie..hrmmm...

en.papa plak nati kami ondaway balik ke kajang dari kelantan..tido kat cherating nati leh la aku plan ngan kitchen otel tu..tetibe kek datang dari belakang diaa..ekekekek..cam best...!! adiah aku tak beli lagi...adooooiiiiii~~ aku pengsan!!!!

hihihiii...

sume dah settle...arap2 aku sihat la nak mengharungi pejalanan jauh kutub selatan ke kutub timur raya nie nanti...ehehheee...

adoi laa..dah bayang dah rupa aku dalam kete dengan anak2 nati nak balik kampung..sure aku tak rupe org dah..hahahah..jap2 benti abang berak..jap2 benti adik berak..jap2 benti aku nak gi toilet..jap2 benti..jap2 benti...makan masa tol nak sampai kampung..hati kata dah membuak2 nak raya di kampung...lalalalalala

~RyNn

No comments:

Post a Comment

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background