♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Monday, August 2, 2010

~ mari memasak bersama keluarga

Yeai....

saya suka...kali nie saya mendapat puji-pujian dari ayah + en.papa kerana berjaya memasak sipot sedut gulai lemak + keladi... ape....korang ingat aku main2? ingat aku tak pandai masak? boleh belah....tanya en.papa la ape aku masak sedap ke tak...tengok la perot dia tu..wahahhaa...bukan aku tak pandai masak cuma aku tade masa je nak masak...jadik dah sesebok gi pasar, membersih dan menstoragekan ikan2 dan segala2 nya dalam peti ais kini giliran untuk memasak pulak...huhuuu...tengahari sabtu tu famly aku dihidangkan dengan masakan aku sendirik...lalallalala...aku hanya nak try2 je masak siput sedot tu..sekali menjadik plak cam rasa mak aku masak...bertambah2 ayah n en.papa aku makan...lalallaa...sodap....

jom tengok bukti...!!

Ni Siput sedut masak gulai lemak campor keladi..mabelesssss!

Muka puas hati dapat masak dengan jayanya + sodap (kata ayah + en.papa)..mashallah rambot!!!!

dan ini adalah heroku yang banyak membantu....llalalalallll..coba tekaa....siapakah dia...lalalalalalala...

tapi...pas siap sume satu je aku dapat rasa + tau...sedap ke tak sedap ke itu tak penting..yang penting keikhlasan aku memasak untuk keluarga tesayang aku....hihihikkk..rasa yang sedap tu macam bonus je kat aku....yess...


Menu hari sabtu aritu = masak lemak siput+keladi
Ikan Gelama goreng
Kacang Panjang Goreng
Air Oren Sunquick
++ kasih sayang sebanyaknye...!!!----> ramuan menu utama!


Motip = nak boyotkan lagi peyot en.papaku...lalalallala

~ryNn

1 comment:

  1. br masak 1 lauk da beserabot ropenye.haha
    kak..g follow blog saye ek..tQ haha (sempat promo~) (-_-")

    ReplyDelete

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background