♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Monday, August 2, 2010

~Pasar Borong Selangor

ekekekkee...

bukan ape... saje je nak gelak...sabtu ahad lepas merupakan sabtu ahad saya yang cemerlang sebagai isteri dan mama dan sebagai seorang anak...citenye camnie

masa petang jumaat time en.papa amek dari opis dok cakap kat dia boring pasal selalu sangat dok makan dinner kat luar...sangat boring + mahal plak makanan-makanannye yang aku pesan...tapi sebenarnye aku lebih dari kesiankan ayah+ en.papa + atah adik aku tu...asik makan luar je...sesekali nak gak makan best2 cam ada arwah mak aku... nati kalu anak2 aku dah besar ada gak dorg teringin rasa rindu nak makan makanan yang aku masak plak cam aku rindu masakan mak...uwaaaaaAAAAA......

SO...aku pon mencadangkan pada en.papa.... " paaaa...esok kite gi pasar borong nak...boring la makan kat luar...jom la kita masak bersama-sama mengeratkan silaturahim...ekekekkeke" sambil tengok en.papa kelip2 mata konon comel....
"mama nak masak ke? betol ke? papa tak kisah...jap..call cik ros tanya pasar tu bukak kol wape" sambil capai hp terus call SIL aku yang dok kat equine....
rupe2 nye pasar tu bukak kol 6 pagi....pepagi buta lagi kami dah bangun untuk ke pasar borong untuk memborong apa yang patot...tebiat ape ke haku nie nak masak plak kali nie...hihiii....ingat kannak pegi pasar tu sensenyap...sekali si kubang bangun plak...melalak2 nak membontot...grrrrr....sesubuh supie tu la dia nak ikot...baik la tido lagi best...pas solat kami pon terus berdesup ke PASAR BORONG SELANGOR yang kat Equine tu....jom tengok bukti kehadiran aku di sana...best wooo...banyak pilihan...

Muka semangat nak memasak....hahahhahh

Bz Body punya anak nak ikot jugak!!!

best woo...nak tengok ape aku masak? jom...next entry....lalalalala

1 comment:

  1. Berdebar-debar i nak tunggu u punya next n3. Betoi ke idak menjadi masakkannyer tu...????

    ReplyDelete

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background