♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Monday, September 6, 2010

~ jupe kawan lama

haih...

saje je..time rehat..nak main muka buku takley...hihiii...ala..nak cite pasal ape lagi..pasal raya la kan...sebenarnya nak cite aku jupe membe lama aku yang dah 10 tahun tak jupe..tak sengaja plak tu..leh plak terjumpa kat KGPA..hahaha...time tu aku tengah bawak air teh tarik..tetibe org panggey aku....

ayin!! tekujat jap aku..maklom la org panggil ayin ni hanyalah kaum kerabat aku dan hanya kawn2 skolah rendah je yg panggey aku gitu..hahahaa...sekali aku toleh..nengok...ya...kawan aku..kire time skolah dulu baik gak ngan dia la..hihiii..jupe balik...dia anak dah 2..sepasang..aku pon dua gak..hero lagi...huhuuu...

No comments:

Post a Comment

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background