♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Thursday, September 30, 2010

~ Kisah Hari Raya : Episod 6!

ecececeee...

lemau tol nak abiskan cite pasal raya nie kan...okok..cite cecepat eh...supaya nanti tak boring weih...

sampai umah mak mentua dah petang kan..kirenye aku sampai hari ahad la kat pasir mas...mcam2 plan en.papa buat tapi hrmm...sume lemau je..malam tu konon2 nak gi umah abang ipar, tapi dek kerana keletihan aku dah terbongkang tido depan tv mak metua aku plak..en.papa je yang pegi sensorang umah abang dia..aku tido besama2 anak dan berduet bersama adik aku dalam sesi berdengkur...kuikuikuikukkkk...

esok harinya aku buat ape ek..hihi..tu la da lama na baru nak hapdetkan..ini la akibatnye kan..adoiii...~

ha..dah ingat...pagi tu bekpes masak meehun goreng woo..pastu terus gi umah abang ipar aku..hrm..dok sana sampai dapat call dari kawan en.papa sebab dia nak singgah umah baru balik umah ibu metuaku balik..

sampai2 umah terus masak nasik plak nak jamu para tetamu itu..huhuuuu~

sampai la malam..malam tu gi wakaf che yeh..cuci mata je la dulu kan...

esok pagi nye plak aku gi pasar KB plak...gi shoping la ape lagi..pekara wajib yang perlu aku buat tiap kali balik kelantan..ehehehe....

~ Muka aku feeling comel la nie~

~ geram dengan kudik yang tak reti dok diam nak shoping hoping nie..adoii

Sempat aje amek gamba kan..beli..beli..beli batik murah!

Harus makan dulu eh..nati takot saya bertukar...

Saya makan sangat banyak pada hari itu...kerana perut saya lapar..saya makan nasi ayam + nasik gorang kampung+ telur mata + air limau suam...adoi..senak perot plak pastu..huhuuu

En.papa feeling ensem plak!


~ adik yang cool je..tak de buat hal pon..hrmm.. leh bawak gi gi shoping kalu rupe camni nie.. hahahaa...

~ Hasil Rembatan saya !!!

***BERSAMBUNG***


No comments:

Post a Comment

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background