♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Friday, October 22, 2010

buruk perangai

lama ya aw aw dah rasa tak menghapdet..so sekarang saya menghapdet kembalik lintas langsung dari istana puncak kayangan beta..sambil layan bunyik perot yang kemeroncong nieh..ehh...en.papa buatkan melo saya...time kasih boss..adoiiiii...nie yang tak jadi nak gadoh nie...melo papa la yang paling sedap sekali dalam dunia..melo mak saya pon sedap jugak dulu..eh..lupa nak cakap saya nie tak suke minum air melo yang saya buat sendirik..huhuuu..masa ngandong dulu tu en.papa dan arwah mak la yang slalo buatkan air melo tok saya..adeh...sampai tak cukup segelassss....dedap!!!

eh..milo sekarang mana sama rasa cam melo dulu..skarang campo malt tu mana sedap...apa laa...melo mamak pon dedap gak..eh..apa da asik cite pasal melo...

sebenarnya nak cite sal saya mengalami kestressan melampau..bukan la stress mana pon..saje je nak kasik gegar..hahahaa..mak eh..saya sangat sibuk suda 2 minggu inewww...apakah..

adoi...sebok dengan plan inisiatif bagai..adik kudik demam la..macam2..adeh...

malam nie rasa cam nak haven2 skit..tadik dah manje2 ngan en.papa mintak garu2 kepala...hahhaa..syok ooo...ilang stress aku...adoi...tu la perangai buruk aku..dah tak tahan sangat aku pon mintak la garu pale..en.papa la yang slalu melegakan kepala aku nieh..hehhh..buruk perangai...!!

No comments:

Post a Comment

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background