♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Thursday, October 14, 2010

~ cite basi

Cite yang agaknye dah basi...

ni pasal opis aku...saje je nak letak...terasa cam best plak nak letak..asik cite pasal personel je kan..sekali2 sekala nak gak enterprem gambo kat opis...hahahhaa..

ni masa wat proses bidaan bagi pembelian komputer utk opis gua...hahahhaa..best...syok... dup..dap..dup..dap je dalam hati...cuak woooo...yelah takot salah je..kalu salah wat repot aku la org yang harus dipertanggungjawabkan..ye tak? hahahahah

~ Nie masa mengunggu proses bidaan ni.. yang duduk tu la boss saya...hihiii....

~ Nie masa call pembekal tu...nengok asal la dorg tak stat lagi biding lagi... kot2 ada masalah ke pe kan..sebelah tu org dari eperolehan...kawan baik...hahahahah~

~ Eh nama saya laaa......huhuuu~

~ Nie boss wo.... no komen2!

~ saya lagi tengah kunun2 bizi mizi...hahahaa

~ masa proses nie sume kene kumpol HP...dilarang melakukan sebarang perhubungan sulit!! YESSSS~

~ Eh...cik aainaa...hahahahhaa~

No comments:

Post a Comment

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background