♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Monday, June 4, 2012

Candy Buffet POMPOM Flowers Terbaik dari LITTLE NIK'S

~My Baby Lifestyle~

Ya Allah.. saya punya tajuk pun ada style lah.. saya sangat teruja.. saya sangat seronok dengan apa yang saya nak buat ni.. (btw hurup "B" keypad saya ni bermasalah.. tak sedap langsung nak menaip..) Balik pada tajuk kita.. now semua kenkawan dah tau kan saya sedang berusaha untuk kerja keras untuk ubah hidup yang biasa-biasa ke luar biasa.. so antara perkara penting  sebelum nak hidup luar biasa adalah antaranya akan tidor antara kol 2-3 pagi setiap hari.. bangun seawal jam 6 pagi setiap hari plak, untuk bertugas demi negara di samping memberi yang terbaik kepada bos, pelanggan dan kawan2 sepejabat.. :)

Ye saya.. saya melakukan dua kerja dalam satu hari.. siang hari di pejabat.. malam hari dirumah beremel dengan kawan2 hebat dan luar biasa.. tiga..empat..lima..hmmm banyak sbnrnya.. isteri..ibu..anak..kakak.. semua tugas dibahu saya disamping bantuan keluarga tersayang.. hihi..membiasakan diri dengan kehidupan luar biasa supaya saya dapat hidup dan mengecapi kejayaan luar biasa.. GO GO GO mama!! go go!! semua mama-mama nak yang terbaik utk anak-anak.. PASTI juga mama seperti saya!! sebelum anak saya habis sekolah.. saya akan pastikan semuanya sudah tersedia dari segi pendidikan TERBAIK..TERULUNG..dan TERUNGGUL untuk anak-anak saya!! itu matlamat utama saya!! :)semoga saya kuat!!! MAMA BOLEH!!

Saya sudah mula mempraktikan apa yang saya belajar.. u must walk..talk..act..do like a millionaire..!!

Saya takan beli barangan kat tepi2 jalan.. cewah.. riak plak bunyiknya.. saya akan memberi pada yang memerlukan.. hanya org kaya dan millionaire dan billionaire je yg mampu bina yayasan pertubuhan bantuan kepada yg memerlukan!! ITU MATLAMAT SAYA KEDUA!! Yes..yes.. yes..!!

oklah.. melalut kelaut..

Nak cite pasal bunga2an yang saya tawarkan untuk buaian berendoi dan candy buffet serta choc fountain saya.. :) jom cuci mata momy semua..skit2 saya share keh.. doakan saya!! :)




pompom flowers pelbagai gaya dan bentuk serta pilihan
untuk pilihan anda seisi keluarga.. kami akan mengikut citarasa anda.. tq
 
COMELKAN?? BUNGA POMPOM Buaian Berendoi dan Candy Buffet serta Choc Fountain saya.. :))

macehhh... saya tak sabar nak gantung untuk majlis yang telah ditempah pada 23 Jun 2012 ni nanti.. di seremban.. :))

Kalau ada yang berminat boleh call atau msg saya :
 012-2221780.. pasti saya akan reply dan jawab secepat mungkin.. :))

pssttt: nak share..

Kami akan berusaha memberi yang terbaik untuk Puan dan Anak Puan dan keluarga..

Sekiranya ada apa2 pertanyaan, boleh terus ajukan kepada saya
Semoga Silaturahim antara kita terus ke Syurga.. InSyaallah..

**Kepakaran Kami adalah memberikan perkhidmatan dan bimbingan penyusuan susu ibu untuk membantu keluarga meningkatkan taraf ekonomi keluarga dengan membeli/ menyewa pelbagai produk barangan dan perkhidmatan yang dijual/diisewa di butik kami antaranya :

1. Perkhidmatan Bimbingan Penyusuan Susu Ibu
2. Berbelanja serendah RM4.90 dengan pembelian pakaian Kanak-kanak di Butik Little Nik's
3. Perkhidmatan Sewaan Buaian Berendoi
4. Perkhidmatan Perancang Majlis birthday/akikah/cukur jambul dsb yang berkaitan dengan kanak-kanak
5. PerkhiDmatan cANDY buffet dan Choc Fountain.

Hubungi saya untuk maklumat lebih panjang dan dalam.. :))
akhir sekali.. di butik kami anda dapat penjimatan harga, poket selamat, jiwa tak tenat"

TQ~ lOVE ~NbZ

KLIK SINI DAN LIKE ---->>  http://www.facebook.com/pages/LittleNiks-Dari-Kasih-Seorang-Ibu-hingga-ke-Syurga/117268911714169?sk=info

No comments:

Post a Comment

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background