♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Friday, May 21, 2010

Abang yang GATAL!!

Ishk.... si kubang nie memang la...gatal2 plak dia dok spital nie...sampai ke kulit pale dia gatal...smlm doctor Arbaiyah jupe abang...dia tanya...

"abang ok ker skrg... your story dah finishkan abang?"

abang jawab: " abang ok jer.."

doc Ar : " abang da besar..dulu pon abang ada history gak...dhirea"

abang : * SENGEH*

mama: "doc..dianye ezema dia tu tak okok lagi la doc" sambil wat muka susah ati....

doc Ar : " mama kene saba...ezema memang lambat nak pegi...tapi takpe...kita refer pakar kulit..."

wahhhh....kes abang plak pasni nak kene bwk gi pakar kulit...melampau2 tahap kegatalannya...sampai kulit pale pon gatal...dah mcm kelimumur plak pale dia...ciss....kecik2 dah nak kene pakai shampu head n shoulder plak...kukukuikuikuiiii...

pas dah settle adik nati kita bawak si kubang plak gi klinik pakar kulit annur untuk test yang lebih mendalam utk mengukur tahap kegatalan dia dan tahap alergi dia...apa yang dia alergi pon gua tatau!!!

poning palo den!!!

macam tuh la hal aku dan anak2 aku...pas sorang2 sorang...hrmmm....camtu la kalu dah BERANAK....haishhhh...

ni lah kisah mama dan anak2 mama....

kubang..kudik....nati mama papa dah tua kubang n kudik jaga mama cam mana mama papa jaga kubang ngan kudik yer....

hihiiiiiii~~~

semoga keluarga saya sihat sentiasa...Amin...!

No comments:

Post a Comment

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background