♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Friday, May 21, 2010

Arwah Mak

Malam tadi...pas adik abang tio aku tinggalkan dorg kat bilik...aku ngan en.papa gi minum kat bawak...kat chellos..bapak mahal chellos tu..minum air milo tarik RM2.50 secawan..kene hamput ngan aku mlm tadi..mak aiii...kedai buruk..tapi rege cam coffee bean plak ye...bukan main...nak kene kedai nie!!!


ah..lupakan pasal milo panas tu...


aku nak cite..masa dah balik dari minum tu nak naik lift ke bilik...aku ternampak muka makcik nie cam ada iras2 arwah mak aku...cara dia jalan...pakaian... uwaaaa...sama siot!!! aku cakap kat en.papa....pa...cam mak...en.papa kata mana ada sama...mama nie...uwaaa...masuk je dalam lif aku pon stat meleleh...en.papa dah pelok aku da...puas dia memujuk aku...aku bendung air mata nie...tapi tak leh...tak leh....meleleh gak dalam lif tuh...uwaaa... buka2 je pintu lif sume org tgk aku meleleh2...bukan salah aku..aku punya la tahan...tak bleh woooo....sangat kuat kerinduan ni pada mak....rasa cam nak pelok je plak makcik kat bwh tu smlm...saya sangat sedih en.papa...sangat sedih...andai dapat diputar waktu...saya nak dok bawah ketiak mak je sampai bila2....


mak.....ayin rindu mak...!!!

semoga mak tenang disana..tidak seminit pun anak mu ini melupakan mak...

ayin sayang mak!!!ayin akan jaga diri macam yang mak pesan kan...akan bsalinkan cucu2 mak ramai2 macam mak pesankan supaya cucu2 mak tak rasa sunyi macam ayin rasa bila mak pegi jauh dari ayin....


mak...Ya Allah...jangan kau putuskan kasih sayang aku dan ibu ku sehingga ke akhirat kelak Ya Allah...ketemukan aku dan seluruh keluargaku di dalam syurgamu nanti Ya Allah...dengarlah permintaan aku ini Ya Allah....


Huuuuuhhhhh....

SEDIH !!!
Mak...2 Minggu sebelum pergi meninggalkan aku..dah nampak lain da muka dia..

No comments:

Post a Comment

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background