♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Friday, May 21, 2010

Syukur...




Alhamdulillah...

Harini Sabtu...adik dah bleh balik umah..cian dia...

dari hari rabu kiteorg berumah tangga kat wad nie...takpela asalkan anak2 sihat semula cam biasa..bia mama papa susah takpe asalkan anak2 mama sihat ye...

doc kata demam da ok...takde demam lagi...cuma kena continue antibiotic adik kat umh selama 4 hari...wah...cian adik...jangkitan kuman dan virus...!! jahat sungguh virus itu...

semalam adik kene sedut idung dia yang dok bunyik sokseksoksek tu...melalak macam nak pecah wad tu...en.papa plak tade time tu..keje...hanya tinggal mama je time tu... doc bedung adik, pastu trus suck idong dia...melalak2 sampai kua air mata nye... cian anak mama...mama nak tolong adik selesa...supaya adik tak nagis2 lg idung tersumbat..b4 doc memulakan treatmentnye doc da cakap mcm2 kat aku..doc kata baby mesti akan menangis bila wire tu masuk dalam idung dia...pastu nati dia akan bersin2 n batok2 lepas procedur tu...kikikiiiii...aku kekalutan trus je kata ok la doctor...pape je la...dah la aku sensorg je time tuh...uwaaaaa....cuaknye...
doctor pon memulakan sesi menyedut lendir2 yang jahat dalam lobang idung anakku...uwaaaa.....Bergeeeeegarrrrr Klinikkkkk!!! huhuuuuuu..adik nangis daaa....selama 30 minit doc sedut aku tgk banyak gak lendir yang terkumpol dalam idung si kudik...cian kudik..selesai je sesi menyedut air mata adik meleleh2 nangis..cian dia...hihii...pas abis aku try bagi susu...takot gak adik ngamuk marah coz idung dia sakit...tapi dengan rakusnya dia mengisap susu..huhuuu..selesai satu perkara...!!! idung adik da tak bunyik...dan adik dapat tido dgn lena nya...mama papa dia pon lena tido mlm td dan hanya 2x je adik minum susu mlm td sebab telalu lena tido lupa nak kejut adik minum susu...hihiii..sib dia tak nangis...:P doc cakap adik tak de masalah pape...
jap gi kol 3 last antibiotic akan dicucuk ke kaki adik...dlm kol 6 camtu la leh balik...kuikukuiiii...
saya rindu bantal BUSUK saya!!!
yeai!!
adik dah sihat!!! so..pasni ape planing kita en.papa....Universal Studio Singapore menanti....Singapore...tungguuuuuu aku....hhuhuuuu...!!!
Yeai!!Yeai!!!



No comments:

Post a Comment

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background