♥Lagu BloG♥

♥♥♥...::iKLAN @ rYNn Blog::...♥♥♥

Sunday, July 18, 2010

~ Serenity Spa @ Bangi

















Pandangan depan SERENITY SPA

hihii..ingat tak ritu aku sesebok canang nak gi spa...en.papa nak belanje memandangkan aku selalu stress..aku pe lagi...mengepaw la keje aku..bukan sonang nak dapat kuar memanjekan diriku yang dah semulajadi manja ini..kehkehkeh...seronok kan.sesekali ape salahnya..












Serenity Spa milik Leesa Formula rupanya!!
eh..kat serenity ada pakej tau...utk 10x berspa hanya bayo RM1100++ gitu...aku memula hinngat nak amek la..tapi memandangkan servisnya kureng jadik saya pon memalaskan la dirik nak mengambil...ahhahaa...bukan kurang ape...cuma saya rasa tak puas...sebab kene urut sikit sangat..lembik je aku rasa..hahaha...baik aku suh bibik aku urut lagik kuat...siap bejam2 lamanya pon dia rilek je...ta yah membaziq lagi pasnie...kalu nak gi lagi pon nak amek pakej facial je..yang itu perlu bagi memastikan muka saya sentiasa cumil ye...ekekekeeee....perasan kejap...tapi kenyataan!!!











Kat pintu masuk















lilin wangi...bau serai tau!!

bukan ape..aku sejak ngandung sampai besalin dah lama tak manja2kan diri nie...asik sibuk je...kalu dulu..mase pegnet memang la sah2 tak bleh wat mende2 tu..palingkurang pon aku gi salon je cuci rambot aku...letihkan....












Rest2 Mandi Susu~ Phewww










Kat sini tempat kuarkan peloh..menitik-nitik ko...sampai aku cam tak cukup napas!!!
duit boleh dicari tau..bis kita keje pepenat kalu bukan uk diri sendirik dan keluarga utk ape?? takde maknenye asik nak nympan @ kedukut duit utk sesume tu..hahahha..betol tak?? aku kalu tak beduit pon aku pakai kad kedit!!! (motip nak jahanamkan kewangan keluarga) jangan ikot perangai aku ye adik2...saya nie memang nafsu naga!!! hikhikhkhikkk...





Tangan aku bercampo kopi = ilangkan stress
masa berspa tu aku sebenarnye letih gile...baru balik dari alamanda...da la mlm tu tido 3 jam je...main FB planing baek nak suprise en.papa...ekekek...pagi2 mangun dah menggedix nak ajak en.papa gi alamanda beli pepium yang dia dok janji2 ngan aku nak beli...hihihi...jahanam..jahanam...punah..punah dapat bini cam aku...lalallalalalaaaa~












ada ikan Koi
lama tau spa tu... kol 3 sampai kol 5 dekat 6 gitu baru aku selesai...tengok la gambo2 tu...pasnie aku nak try spa yg memurah skit...ade spa baru buka kat seksyen 7 bangi...RM38 hinggit je..apekah tu??
sape nak ikot...sila angkat keyboard!!!huhuuuu~


~ryNn

4 comments:

  1. wah.. bkn main berspa bagai ko yer... bagus2... dh segar2 barulah boleh membanting tulang.... nak cari kayu api... nak cari kayu api...

    ai folo blog yu ye..

    ReplyDelete
  2. kahkahkah..kureng ko Jay...
    wei..ibuk2 dalam pantang jangan sibuk beblog na..kang lom tua mato dah tak nampak..ekekeke..org tua2 ckp laa

    ReplyDelete
  3. anis kunis...jom gi..bila nak gi..yang memurah je..bajet larikkkk!!

    ReplyDelete

Komen lah Sikit...sebagai tanda anda mengikuti blog saya..barulah semangat nak menulis...best!!!

Segalanya Bagiku

♥♥♥...:::Carta Keluarga Saya:::....♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background